середа, 4 квітня 2012 р.

Світ моїх захоплень

     Я люблю робити гарні речі своїми руками. Це різні декоровані речі, з глини,тканини, які я прикрашаю бісером, бусинками стрічками та іншими предметами для декорування. Сама побачила по телебаченню різні декоровані вироби із підручних засобі, мені сподобалося і попробувала сама...виходить добре.
     Мені ніхто не допомагає, тому що я сама люблю декорувати щоб мені ніхто не заважав, коли я знаходжусь у світі "Мрій і ейфорії". У моєму колі спілкування нема таких людей які б займалися цим. Досягнень нема, я не публікую свої вироби, бо це захоплення для душі... в мене за допомогою цих виробів в мене розвивається фантазія, мислення і це заспокоює.
     В майбутньому я не планую пов'язувати своє життя з декоруванням виробів, і взагалі з декоруванням, хоча все можливо... і я захочу виставити вироби на загал, але це буде потім , а зараз це просто захоплення.

Немає коментарів:

Дописати коментар