середа, 4 квітня 2012 р.

Танець - поема, в ній кожний рух - слово

     Я захоплююсь бально-спортивними танцями. Я розпочала це по-справжньому захоплююче та нове життя ще тоді, коли ходила в дитячий садок. Цей чарівний день я пам'ятаю як вчора. Зранку матуся сказала, що в неї є для мене сюрприз, який я отримаю після обіду. Я пішла в дитячий садок з досить піднесеним настроєм. І після тихого часу мама, як і обіцяла, забрала мене з садочка і відвела, як згодом я дізналась, в школу бального танцю. Коли я побачила танцюристів у мене захопило дух і серденько почало битись частіше, вони були такими чарівними та граціозними. Відтоді танці стали моїм улюбленим заняттям. 
     Танці допомогли мені не тільки відкрити себе з іншої сторони, а й знайти багато друзів та приятелів. На змаганнях ми завжди підтримуємо і тримаємо кулачки один за одного. 
     Я займаюсь танцями вже 9 років і за цей проміжок часу маю деякі досягнення. Завдяки моїм щоденним заняттям і клопіткої праці я маю багато грамот та дипломів. А також з кожним роком я переходжу з одного класу до іншого - старшого.
     Я вдячна моїй матусі за те, що вона завжди поряд зі мною, вона їздила зі мною на змагання і хвилювалась, напевно, більше, ніж я. Я не можу сказати, що в майбутньому я хочу стати відомою на весь світ танцюристкою, але ці 9 років відклали величезний відбиток на моєму житті. У мене розвинулись такі якості як самостійність, жага до перемоги, уміння себе представити і триматися на людях, відчувати кожну частинку свого тіла і бути завжди готовою боротись за перемогу. Я вдячна моїм тренерам:  Подмаркову Юрію, Гончаровій Тетяні, Кравченко Оксані та Ларисі Козоріз. Вони пройшли зі мною цей тяжкий шлях, даючи мені корисні поради і наставляючи мене на вірний шлях - шлях до перемоги!

Немає коментарів:

Дописати коментар